آبی تور

تور ترکیه ، تور تایلند ، تور کربلا، تور ارمنستان

آبی تور

تور ترکیه ، تور تایلند ، تور کربلا، تور ارمنستان

تور کوش آداسی

کوش آداسی شهری در سواحل دریای اژه و از مراکز مهم گردشگری ترکیه است. بندر کوش آداسی به سبب نزدیکی به جزیره ساموس یونان، برای گردشگرانی که به ترکیه سفر میکنند جذابیت دیگری دارد. غذاهای دریایی کوش آداسی بسیار معروف هستند. آب و هوای معتدل این منطقه باعث شده است ساکنین شهر به تولید محصولات کشاورزی چون زیتون و انگور و انجیر بپردازند.  

 

چرا تور کوش آداسی؟

  • سواحل کوش آداسی با شن های سفید، آب های زلال و شفاف و آفتاب ملایم محل مناسبی برای سپری کردن ساعات طولانی از سفرتان است.
  • انواع ورزش ها و تفریحات آبی را میتوان در سواحل آن تجربه کرد.
  • یکی از معروف ترین و هیجان انگیز ترین پارک های آبی اروپا در کوش آداسی قرار دارد.
  • تور های دریایی در کوش آداسی برگزار میشود که میتوان غروب خورشید را بر روی عرشه کشتی تماشا کرد.
  • این شهر دارای بناها و آثار تاریخی با قدمت چند هزار ساله است.
  • رستوران ها با غذاهای دریایی و کبابی و کافه هایی با دسر و قهوه های ترک بینظیر کوش آداسی زبانزد است.

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

شهر باستانی پرینه

پرینه نام شهری در یونان باستان میباشد. پرینه شبیه به تخت جمشید در ایران است اما معماری یونانی دارد. قدمت شهر پرینه که اکنون در نزدیکی بندر کوش آداسی ترکیه است به سال های 300 قبل از میلاد باز میگردد.

شهر باستانی پرینه

تور کشتی کوش آداسی

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تور کوش آداسی ، تور کشتی آن است. این کشتی ها ، توریست های تور کوش آداسی را همراه خود به کناره های دریای اژه میبرند. کشتی های تور کوش آداسی دو طبقه دارند.در طبقه بالا برای کسانی که میخواهند حمام آفتاب بگیرند امکاناتی فراهم شده است.

تور کشتی

جزیره کبوتر

در حوالی بندر کوش آداسی ، طی مسیری 350 متری به جزیره کبوتر میرسید. بقای قلعه ای که متعلق به بیزانس و قرن 13 میلادی است که دیواره های آن اطراف جزیره را در برگرفته است ، به چشم میخورد.

جزیره کبوتر


از دیگر جاذبه های توریستی کوش آداسی میتوان ، کاروانسرای اوکوز محمد پاشا ، غار کاراجا ، پارک ملی دلتای آیدین را نام برد . همچنین در چند کیلومتری از کوش آداسی بازدید از  بقایای شهر باستانی افسوس، کتابخانه سلسوس، معبد آرتمیس یکی از عجایب هفتگانه را فراموش نکنید.

بهترین زمان تور کوشی آداسی

از نظر گردشگری بهترین زمان برای تور کوش آداسی فصل بهار و تابستان است زیرا از دلایل مهم سفر به این شهر تفریحات آبی است.اما اگر قصد گشت و گذار و تمشاشای مناظر طبیعی را دارید پاییز را انتخاب کنید . کوش آداسی در پاییز یکی از زیبانرین شهر های دنیاست.

قیمت تور کوس آداسی

به طور کلی ، قیمت تور کوش آداسی با توجه به هتل ، نوع بلیط پرواز و مدت زمان اسکان متفاوت است . از آنجا که گردشگران اغلب بهار و تابستان را برای سفر انتخاب میکنند بنابراین هزینه رزرو تور کوش آداسی در این فصل ها به مراتب بیشتر است.

تور لحظه آخری کوش آداسی

یکی از معایب تور های لحظه آخری این است که باید چمدان بسته و آماده سفر باشید. اما به دلایلی تا زمان یک روز یا چند ساعت قبل از پرواز ، قیمت تور تا حد بسیاری پایین می آید. تور لحظه آخری کوش آداسی نیز از این قاعده مستثنی نیست.بنابراین اگر میخواهید هزینه کمتری برای سفر بپردازید ، تور های لحظه آخری کوش آداسی را از دست ندهید.